Hasil Kerja Photogua


Monday, December 8, 2008

Good bye 2008 and Hello 2009

Untuk pengetahuan anda photogua dah strt photography nak masuk setahun dah.. tapi blog cm lembap sikit coz i buta IT sikit.... so you guys leh check out gambar and proses yang terjadi sepanjang 2008:-

  • MEEN AZHAR

Meen azhar- die model pertama photogua... die comel wo!!!
nak ikotkan 1st shoot dgn berbekalkan tudung aku curi mak aku punya je...
try tgok baju die tu .. tu tudung mak aku....janji dapat sarung n elok dlm gmbr
so aku tibai je.... janji die x nude..


Shes doin her job la katakan....
kaki die lawa beb!
korang jangan risau ni bukan
lorong die berkerja malam ye.

Meen juga salah seorang atlet negara dalam acara kuak lentang!
hahaha



Gaby baby and sisters



Die ni wa cakap sama loe... pose mmg best!!
Kerja dgn die ni mmg senang gila.. baru berumur 18 tahun.
tapi tinggi lampai dowh...best best!



Ni adik Gaby kembar dan cun melecun!
berumur 16 tahun tapi cerah masa depan kalau nak
futher lagi modeling dorang ni.

Ni dia supermodel ku.... kecik2 cili jembot...
tapi yg tengah tu xde la kecik... ikot rupa dah
leh jadi mak org jugak...


Okie jap lagi aku update lagi pasal sejarah sejerih photogua ni:-

0 comments: